sobota, 4 października 2014

Dlaczego założyłam bloga? -Pytania i odpowiedzi

Hejka!


Dzisiaj przychodzę do Was z postem,dlaczego założyłam bloga.
Nikt,mnie do tego nie namawiał,nie kazał. Założyłam z własnej woli.
Dlaczego? Hmm.. jest to trudno powiedzieć,gdyż sama nie wiem.
Stwierdziłam,że fajnie było by coś robić. Wybrałam blogowanie!
Nie żałuje tego,wręcz przeciwnie.

Do teej ,,notki'' dołączam róże pytania i odpowiedzi związane z moim blogiem i nie tylko :")

1.Kiedy założyłaś bloga?
Bloga założyłam 17.12.2013
Już niedługo minie rok! 

 2.Co Cię skłoniło do założenia bloga? 
Właściwie to nic,sama stwierdziłam,ze chce spróbować

3.Masz sama pokój?
Tak! 

4.Jakie lubisz pisać posty?
Wszystkie! Tematyczne, pytania i odpowiedzi... 

5.Na jaki kolor lubisz malować paznokcie? 
Biały,czarny,różowy,fioletowy



Na ten post to już koniec,to następnego!!



Prześlij komentarz