poniedziałek, 23 czerwca 2014

TAG:Kocham Lato !

Hej,hej,hej ! Jak tam u Was ? Jutro mam długo,prze zemnie oczekiwany bal,-bal szóstoklasisty.  Notkę z tego ważnego dla mnie wydarzenie,postaram się napisać w środę jak mi się oczywiście uda.
W sobotę wyjeżdżam na obóz z koleżanką na dziesięć dni. Przez ten czas nie będę aktywna na blogu. Po powrocie postaram się wszystko nadrobić.
W związku z tym,że dzisiaj mamy pierwszy dzień lata,ten post będzie Tagiem o Lecie :)

 


  1. Jaka jest dla Ciebie idealna letnia temperatura?
Idealna temperatura?Hm.... lubię jak jest ciepło i lekki wiaterek. Około 30*C :)
 
  2. Jeśli opalanie, to gdzie? Na nadmorskiej plaży, nad jeziorem, w ogrodzie czy na balkonie?

Oczywiście,że jezioro lub morzę ! <3 
 
3. Ulubiony look na lato?
  Szorty,jakiś T-shirt,trampki : Leginsy,balerinki,jakaś bluza : lub po prostu sukienka :) 
 
 4.Wakacje w kraju czy za granicą?
 Nigdy nie byłam za granicą,ale trudno jest mi ocenić,ponieważ Polskie morza też mnie się bardzo podobają ! :)
 
5. Obowiązkowy gadżet na wakacje?
  Okulary przeciwsłoneczne! 
 
 6. Ulubiony smak lodów?
Czekoladowy :) 
 
 7. Letnie wakacje vs. zimowe ferie?
 Wakacje ! Są o wiele cieplejsze,wszyscy mają je w tym samym czasie i są dłuższe

 

Na dzisiaj to już koniec. Do następnego ! :* 
 
Prześlij komentarz