wtorek, 25 lutego 2014

Pytania do mnie :)

Witajcie kochani ! Jak w poprzednim poście pisałam , żebyście zadawali mi pytania , tak o to dzisiaj na nie odpowiadam ! :) Pytań było bardzo mało , ale mam nadzieję , że następnym razem będzie więcej ;* Zaczynamy ! :)

Filmik , zamierzałam nagrać właśnie do tych odpowiedz , ale było ich za mało :(
Spodziewam , się że będzie to może z moimi koleżankami , jutro jak się z nimi spotkam  ale nie jestem tego pewna :)
Jeżeli nic z tego nie wyjdzie , nagram filmik ,,spontaniczny'' ! :)
Pozdrawiam cieplutko <3 ! :)

Szczerze mówiąc , nic ani nikt nie skłoniło  mnie do tego czynu :) Można powiedzieć , że sama z siebie wpadłam na taki pomysł :) . Teraz jestem z tego zadowolona ! :)

Moje zainteresowania ? Jazda konna , śpiew , taniec , blogowanie , fotografia oraz moda <3

Miłość na odległość ? :) Moim zdaniem , może to tylko przetrwać wtedy , gdy osoby są wobec siebie szczerzy , nie braknie im miłości ! Ale powinni się chociaż raz na jakiś czas spotykać ze sobą :)

Czy toleruję hejterów ? Szczerze ? oni nie maja własnego życia , dlatego obrażają innych . Chcą wyładować swoje emocje , na innych . No i ja nie zbyt ich toleruję , bo sami nie są święci ! :)



Pozdrawiam , i zapraszam na resztę moich postów ! :* 

Prześlij komentarz