środa, 19 lutego 2014

Post by SANDRA

Hej wszystkiim !
Jestem Sandra z bloga iitiismyliife.blogspot.com
Jestem twórcą nowego wyglądu bloga Wiktorii . Wzamian za to , ona pozwoliła mi napisać tutaj kilka słów o sobie .
Jestem zwykłą nastolatką . Za niedługo skończę 14 lat . Kocham modę , ale najbardziej sport . W tym ostatnim osiągam niewielkie sukcesy . Na swoim koncie mam kilka złotych medali , kilka srebrnych i jeden brązowy oraz jeden puchar , w tenisie stołowym . Jestem spontaniczną dziewczyną , głośną , nie znoszącą nudy . Towarzystwo w którym się znajduje to głównie chłopaki i kilka bliskich mi dziewczyn . Co by tutaj dużo mówić . Osobą jestem wybuchową , ale miłą . Może teraz trochę o blogu ...
Założyłam go w mój ulubiony czas - 22.12.12 . Ciekawa data , tuż przed świętami . Czas na przerwie dłużył mi się , a że byłam po małym zabiegu i chorobie nie mogłam szaleć na dworze . Pomyślałam - czemu nie ? I tak rozpoczęłam przygodę z blogowaniem . Na blogu pokazuję moje życie , outfity ..
W ten czas nauczyłam się też robić designy , które z chęcią wam wykonam . Wszystko opisane jest w zakładce "DESIGNY" u mnie na blogu . W sumie , dlatego tutaj piszę ..

Teraz pokażę wam zdjęcie które pojawi się w najbliższej notce na moim blogu . Serdecznie zapraszam was do obserwowania i czytania mojego bloga . Każdy nowy czytelnik to na mojej twarzy wielki uśmiech :)




Prześlij komentarz