wtorek, 18 lutego 2014

Co musi zawierać blog abym go czytała ? Vicky

Hej kochani ! Dzisiaj przybywam do Was z postem , co powinien zawierać blog abym go czytała :)

1 . Wyłączona weryfikacja obrazkowa 
Nienawidzę , kiedy chcę skomentować czyjś blog , a tam wyskakuje weryfikacja . Od razu odechciewa mi się komentowania .

2 . Dobra jakość zdjęć 
Moim zdaniem jest to bardzo ważne , co zachęca czytelników do czytania bloga . Zdjęcia nie muszą być robione jakimś aparatem za kilka tysięcy , wystarczy przyłożenie się do zrobienia każdego zdjęcia , dobre zdjęcie może wyjść robione nawet telefonem ! :) 

3 . Ładny design bloga 
Lubię kiedy na jakimkolwiek blogu , jest ładny wygląd (design) . Od razu zachęca mnie to do przeczytania postów ! ;) 

4 . Ciekawa treść
Ciekawa treść bloga , nie lubię gdy ktoś pisze ,, Dostałam dzisiaj szóstkę z matematyki , jestem taka szczęśliwa ! :c

5 . Przecinki , ortografia 
Należy o to zadbać ! Przecież nawet internet sam poprawia błędy ! ;)   

6 . Ciekawe/Ładne zdjęcia
No to musi być ! ;)



Za każdy komentarz/obserwację postaram się odwdzięczyć  . W komentarzu podawajcie mi linki do swoich blogów ;)



PS : Poszukuję osoby chętnej do współpracy więcej na mój adres e-mail :
vickyblasz@gmail.com !
Prześlij komentarz